PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

El projecte “Autisme a tot Ritme” millora el benestar de les persones amb TEA i el les seves famílies

La Fundació Onada desenvolupa un model integral de suport a la inclusió de persones amb TEA, un conjunt de trastorns del desenvolupament d’origen neurobiològic que provoca, entre altres, dificultats en la comunicació i en la interacció social. Llegir més

La Fundació Onada celebra al Parc Francolí la cursa adaptada i inclusiva de Tarragona

Un grup d’entitats de Tarragona, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, el Consell Esportiu del Tarragonès, el Club Gimnàstic Tarragona i la coordinació de la Fundació Onada, ha organitzat la I Cursa Adaptada i Inclusiva de Tarragona. La cita, impulsada per entitats del món de la diversitat funcional de Tarragona, ha tingut lloc dissabte 11 de desembre al Parc del Francolí. Llegir més

“Superar l’emergència i treballar perquè els i les usuàries puguin reprendre control de les seves vides.”

El tercer sector analitza els reptes de la pandèmia en el marc dels ‘Debats en positiu’, un cicle de col·loquis organitzat pel Diari de Tarragona amb la col·laboració de la Fundació «la Caixa». Llegir més

La Fundación ONCE col·labora en l’actualització de les instal·lacions de Riu Clar

La Fundació Onada està portant a terme inversions de millora a les instal·lacions situades a la nau del carrer Mercuri del polígon Riu Clar de Tarragona.

Llegir més

Vermuts solidaris per la salut mental de la Marató de TV3

La Fundació Onada han organitzat el proper divendres 3 de desembre a Torredembarra i dissabte 18 de desembre al Parc del Francolí de Tarragona, dos vermuts solidaris per la recerca en l’àmbit de la salut mental que impulsa la Marató de TV3. Llegir més

L’Ajuntament de Tarragona col·labora amb el projecte “Viu l’Estiu” de la Fundació Onada

Amb el suport de la Conselleria de Contractació, Capacitats Diverses i Benestar Animal de l’Ajuntament de Tarragona, s’ha portat a terme la tercera edició de Viu l’Estiu durant la primera quinzena del mes d’agost. Llegir més

Donació de productes de jardineria Greencut a la Fundació Onada

L’empresa especialitzada en jardí i bricolatge, Greencut, col·labora amb la Fundació, lliurant maquinària de jardineria.

Greencut és una marca especialitzada en maquinària de jardí, bricolatge i taller, i forma part de l’empresa de comerç electrònic Prat Brands, situada al polígon de Valls. Llegir més

Col·laboració estratègica entre Xarxa Santa Tecla i Fundalis per contribuir a la millora dels serveis socials al territori

Sinergies per donar suport a col·lectius vulnerables, en situació de risc o d’exclusió sociolaboral al Tarragonès i Baix Penedès

La Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla i l’Associació Fundalis, grup format per la Fundació Santa Teresa del VendrellFundació Onada de Tarragona i Fundació Ginac de Valls, sumen esforços per contribuir a la millora del serveis socials al territori, treballant plegats per analitzar les necessitats socials del territori i desenvolupar serveis, especialment els destinats a facilitar la inserció sociolaboral i el benestar de col·lectius vulnerables, com ara la joventut en risc d’exclusió, les persones amb dependència i les persones amb discapacitat i/o trastorns mentals. Llegir més