El Centre Especial de Treball de la Fundació Onada, amb el suport de Fundació Bancària “La Caixa” i la Diputació de Tarragona, mitjançant subvenció per a l’execució d’actuacions d’inserció sociolaboral de persones discapacitades i amb risc d’exclusió social, ha finalitzat el projecte de recuperació com a itinerari saludable del tram de la sèquia de La Riera de Gaià. Llegir més

Cada 5 de desembre celebrem el Dia Internacional del Voluntariat, i donem les gràcies a totes i tots els que ens ajuden, amb el seu temps i compromís, a tirar endavant les activitats de la Fundació.

La Fundació Onada promou el voluntariat per donar suport a les persones amb discapacitat del Tarragonès, a través del programa Vols? Sentir el Voluntariat. 110 persones col·laboren actualment de forma voluntària amb l’entitat. Llegir més

Les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament tenen les mateixes necessitats que la resta de la societat: d’autonomia, de treball, formatives, comunicatives, lúdiques, emocionals, etc. En un dia com el d’avui, no podem deixar passar l’oportunitat per denunciar la situació d’invisibilitat que pateixen les persones amb discapacitat intel·lectual en els diferents sectors de la societat per poder exercir els seus drets. Llegir més

COMUNICAT DE DINCAT,  organització que agrupa les entitats d’iniciativa social que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, en resposta a l’aprovació d’un augment addicional del 5% del salari mínim interprofessional als Centres Especials de Treball (CET), com a mesura extraordinària i exclusiva per al 2019 per al manteniment de llocs de treball de persones amb discapacitat intel·lectual. Llegir més

En solidaritat amb les víctimes de les passades inundacions del riu Francolí, i amb els pobles que han patit tantes destrosses arrel dels aiguats i del creixement del cabal del riu, la Fundació Onada ha organitzat una acció de voluntariat per rehabilitar la zona del Parc Francolí, que també ha patit les conseqüències de les inundacions. Llegir més

Memoria Fundació Onada 2018

Mitjançant aquesta memòria volem mostrar la nostra actuació al llarg de l’exercici 2018 en els àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció laboral i social i també la qualitat de vida i la felicitat de moltes persones.L’aportació de les persones voluntàries, institucions públiques, empreses privades, famílies, treballadores i treballadors, i persones ateses pels diferents centres i serveis de la Fundació, han fet possible la realitat que us presentem i, per aquest motiu, us volem donar el nostre agraïment més sincer.

El treball conjunt amb la Fundació Santa Teresa del Vendrell i amb la Fundació Ginac, ens ha permès crear moltes sinèrgies i avançar en la qualitat assistencial i en la viabilitat econòmica dels nostres projectes, construint un futur compartit. La posada en funcionament de la Empresa d’Inserció de les Comarques de Tarragona, ha estat una de les fites aconseguides en aquest sentit. Llegir més

La Fundació Onada és una entitat d’economia social, sense ànim de lucre, que treballa per aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental de la comarca del Tarragonès i de les seves famílies, així com també de les persones amb dificultats d’inserció, oferint suports i oportunitats, promovent la seva autonomia i el procés de presa de decisions, dins d’una cultura de la qualitat i de la gestió sostenible.

Descarrega aquí el Dossier de Premsa

Responsable de Comunicació: Elena Rodríguez · comunicacio@fundalis.org · 977 552 926 – 977 667 111

Les persones grans rebran cada matí una trucada de “Bon dia”, per part de voluntaios i voluntàries de l’entitat
Montserrat, de 83 anys, Jose, també de 83 anys i Rosa, de 80, són 3 de les persones grans que cada dia reben una trucada de “Bon dia” des de la Fundació Onada. Són part del projecte “Bon Dia”, amb el qual la Fundació Onada atén les persones grans que viuen soles. Llegir més