PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

L’Ajuntament de Tarragona col·labora amb el projecte “Viu l’Estiu” de la Fundació Onada

Amb el suport de la Conselleria de Contractació, Capacitats Diverses i Benestar Animal de l’Ajuntament de Tarragona, s’ha portat a terme la tercera edició de Viu l’Estiu durant la primera quinzena del mes d’agost.

Aquest projecte ha ofert a persones una alternativa fresca de lleure, i un parèntesi a la rutina diària, amb activitats dissenyades en funció dels interessos de les persones participants.

Al mateix temps, aquest projecte ha facilitat la conciliació laboral i familiar i ha suposat un respir familiar per moltes famílies que tenien aquesta necessitat.

Les persones participants han pogut gaudir, durant quinze dies, d’unes vacances ben merescudes a Altafulla, amb engrescadores activitats diürnes i nocturnes, fent nit a l’Alberg de la Generalitat.

Donació de productes de jardineria Greencut a la Fundació Onada

L’empresa especialitzada en jardí i bricolatge, Greencut, col·labora amb la Fundació, lliurant maquinària de jardineria.

Greencut és una marca especialitzada en maquinària de jardí, bricolatge i taller, i forma part de l’empresa de comerç electrònic Prat Brands, situada al polígon de Valls. Llegir més

Col·laboració estratègica entre Xarxa Santa Tecla i Fundalis per contribuir a la millora dels serveis socials al territori

Sinergies per donar suport a col·lectius vulnerables, en situació de risc o d’exclusió sociolaboral al Tarragonès i Baix Penedès

La Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla i l’Associació Fundalis, grup format per la Fundació Santa Teresa del VendrellFundació Onada de Tarragona i Fundació Ginac de Valls, sumen esforços per contribuir a la millora del serveis socials al territori, treballant plegats per analitzar les necessitats socials del territori i desenvolupar serveis, especialment els destinats a facilitar la inserció sociolaboral i el benestar de col·lectius vulnerables, com ara la joventut en risc d’exclusió, les persones amb dependència i les persones amb discapacitat i/o trastorns mentals. Llegir més

No m’esperava que em truquessin tan aviat

Després de fer el curs d’atenció al client del programa Incorpora de la Fundació la Caixa a la Fundació Onada, la Susana va realitzar pràctiques a la ITV de Tarragona. “Jo ja havia treballat anteriorment en atenció al client. Mentre buscava feina vaig veure el curs de la Fundació Onada i em vaig apuntar per perfeccionar el que ja sabia, aprendre més i adquirir nous coneixements.” Llegir més

En los tiempos difíciles hay que ser lo suficientemente hábil para reciclarse.

Tras el curso de atención al cliente de la Fundación Onada, y con el apoyo del programa Incorpora de la Fundació “la Caixa”, Bárbara ha finalizado sus prácticas laborales en Monceau Fleurs Tarragona, una floristería con más de 165 establecimientos en todo el mundo. Llegir més

En Bauhaus “el aprendizaje es recíproco, cada alumno/a en prácticas nos deja su granito de arena”.

Ángela ha finalizado su curso de Atención al Cliente con la Fundación Onada, y también su período de prácticas en BAUHAUS Tarragona.  “Al principio las prácticas asustan un poco, porque no sabes cómo lo vas a hacer, si las tareas van a ser complicadas o cómo te van a valorar. Luego ves que los compañeros son muy majos. El ambiente es muy bueno y se llevan muy bien todos. He tenido una compañera, Lorena, que me lo ha explicado todo muy bien. He aprendido a tratar a la gente, por ejemplo cuando algún cliente se pone impaciente o se enfada y tienes que ayudarle a encontrar lo que busca, siempre manteniendo la calma”. Llegir més

“Ha estat una oportunitat molt gran que m’han obert les ganes per a una feina nova”

La Sara és estudiant del curs d’Atenció al Client i a la persona de la Fundació Onada, i acaba de finalitzar les seves practiques amb el Grup Ecologista de Tarragona i l’Ebre – Ecologistes en Acció a la seva seu a Cal Bofill, a Torredembarra. Llegir més

Mi manera de trabajar ha mejorado gracias a las prácticas en l’Espiga d’Or

La Maria ha realitzat les pràctiques del curs d’Atenció al client de la Fundació Onada a la botiga l’Espiga d’Or, de Tarragona.

“Sempre hem tingut personal en practiques” ens diu la Paula, responsable de la botiga. “Sabem el valor tan important que reben els estudiants en pràctiques i també el que donen. Les pràctiques són un intercanvi. Als i les estudiants els aporta la possibilitat de veure el món real fora de l’aula d’estudi, aprendre de la realitat del que estan estudiant i afegir valor al curs. Les empreses rebem noves idees, possibilitats de millora i la possibilitat de conèixer persones que en un futur puguin formar part de l’empresa”. Llegir més

Prácticas en Brico Dépôt del curso de atención al cliente

Andrea, Sonia y Cristina acaban de finalizar sus prácticas en Brico Dépôt Tarragona, tras el curso de Atención al Cliente de la Fundación Onada con el apoyo del Programa Incorpora de la Fundació “la Caixa”, y que incluía competencias técnicas en atención al cliente, competencias transversales y prácticas no laborales en empresas. Llegir més