PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

La Diputació de Tarragona col·labora amb el projecte Aprèn de la Fundació Onada

Aprèn és un projecte integral  que la Fundació Onada va començar a treballar per implantar i desenvolupar al llarg del 2021, per formar  a les persones amb discapacitat, risc d’exclusió o dificultats d’inserció en aquelles competències genèriques, transversals i tècniques necessàries per a poder accedir al mercat laboral ordinari. Llegir més

Un Sant Jordi més inclusiu

El sector de la discapacitat intel·lectual reclama augmentar el nombre de llibres en lectura fàcil a les biblioteques públiques de Catalunya. Dincat, representant del col·lectiu a Catalunya, alerta que els llibres i textos adaptats representen només el 0,35% del total d’exemplars a les biblioteques catalanes, xifra molt baixa tenint en compte que, segons dades de l’Associació de Lectura Fàcil, el 30% de la població al territori té problemes de comprensió lectura i, per tant, es podrien beneficiar d’aquest tipus de llibres i textos adaptats. Llegir més

‘Sumem esforços, sumem capacitats’, amb Càritas

Sumem esforços, sumem capacitats és un projecte de millora del benestar emocional i la qualitat de vida de persones grans i de persones amb discapacitat i/o trastorn mental, unint i creant sinergies entre Càritas i Fundació Onada. Llegir més

Voluntariat i teambuilding amb Dow Chemical

El voluntariat corporatiu té com a objectiu desenvolupar la missió i cultura corporativa de les empreses i per fer accions al territori, aprofitant les capacitats de les persones voluntàries. Llegir més

8 de març: Donem la cara per la igualtat

Llegir més

Renovem la col·laboració amb el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa”

En col·laboració amb entitats com la Fundació Onada, el programa d’integració laboral Incorpora de la Fundació ”la Caixa” ha facilitat al 2021 1.051 nous llocs de treball a persones vulnerables a Tarragona. Llegir més

El projecte “Autisme a tot Ritme” millora el benestar de les persones amb TEA i el les seves famílies

La Fundació Onada desenvolupa un model integral de suport a la inclusió de persones amb TEA, un conjunt de trastorns del desenvolupament d’origen neurobiològic que provoca, entre altres, dificultats en la comunicació i en la interacció social. Llegir més

La Fundació Onada celebra al Parc Francolí la cursa adaptada i inclusiva de Tarragona

Un grup d’entitats de Tarragona, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, el Consell Esportiu del Tarragonès, el Club Gimnàstic Tarragona i la coordinació de la Fundació Onada, ha organitzat la I Cursa Adaptada i Inclusiva de Tarragona. La cita, impulsada per entitats del món de la diversitat funcional de Tarragona, ha tingut lloc dissabte 11 de desembre al Parc del Francolí. Llegir més

“Superar l’emergència i treballar perquè els i les usuàries puguin reprendre control de les seves vides.”

El tercer sector analitza els reptes de la pandèmia en el marc dels ‘Debats en positiu’, un cicle de col·loquis organitzat pel Diari de Tarragona amb la col·laboració de la Fundació «la Caixa». Llegir més

La Fundación ONCE col·labora en l’actualització de les instal·lacions de Riu Clar

La Fundació Onada està portant a terme inversions de millora a les instal·lacions situades a la nau del carrer Mercuri del polígon Riu Clar de Tarragona.

Llegir més