El sopar solidari de Port Aventura dona suport a les persones amb TEA de la Fundació Onada

Unes 40 persones de la Fundació Onada vam assistir el passat 21 de juliol al sopar solidari organitzat per la Fundació Port Aventura.

Llegir més

25 anys de Jornades Esportives per a persones amb discapacitat

La Fundació Onada i el Consell Esportiu del Tarragonès, amb el suport d’altres entitats i institucions organitzen, des de l’any 1996, les Jornades Esportives per a persones amb discapacitat. Llegir més

Carrefour Tarragona celebra el Dia de la Bona Gent amb la Fundació Onada

Carrefour i la seva Fundació han celebrat aquest dimecres el seu tradicional Dia de la Bona Gent, posant la jornada laboral dels seus treballadors i treballadores al servei de les necessitats de més d’un centenar d’entitats socials. Llegir més

Motivación, espíritu de superación y a menudo todo un ejemplo para el resto de trabajadores y trabajadoras.

¿Cuál es la clave para contratar a un/a trabajador/a con discapacidad o trastorno mental?

Valorar a cada persona por sus capacidades, no por sus limitaciones. Darse cuenta que una persona con discapacidad o enfermedad mental esta tan capacitada como cualquier otra sin discapacidad, solo debemos buscar un puesto de trabajo adaptado a ella. Muestran motivación, espíritu de superación y a menudo son todo un ejemplo para el resto de trabajadores y trabajadoras. Llegir més

La Diputació de Tarragona col·labora amb el projecte Aprèn de la Fundació Onada

Aprèn és un projecte integral  que la Fundació Onada va començar a treballar per implantar i desenvolupar al llarg del 2021, per formar  a les persones amb discapacitat, risc d’exclusió o dificultats d’inserció en aquelles competències genèriques, transversals i tècniques necessàries per a poder accedir al mercat laboral ordinari. Llegir més

Un Sant Jordi més inclusiu