PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

La Fundación ONCE col·labora en l’actualització de les instal·lacions de Riu Clar

La Fundació Onada està portant a terme inversions de millora a les instal·lacions situades a la nau del carrer Mercuri del polígon Riu Clar de Tarragona.

Llegir més

Vermuts solidaris per la salut mental de la Marató de TV3

La Fundació Onada han organitzat el proper divendres 3 de desembre a Torredembarra i dissabte 18 de desembre al Parc del Francolí de Tarragona, dos vermuts solidaris per la recerca en l’àmbit de la salut mental que impulsa la Marató de TV3. Llegir més

L’Ajuntament de Tarragona col·labora amb el projecte “Viu l’Estiu” de la Fundació Onada

Amb el suport de la Conselleria de Contractació, Capacitats Diverses i Benestar Animal de l’Ajuntament de Tarragona, s’ha portat a terme la tercera edició de Viu l’Estiu durant la primera quinzena del mes d’agost. Llegir més

Donació de productes de jardineria Greencut a la Fundació Onada

L’empresa especialitzada en jardí i bricolatge, Greencut, col·labora amb la Fundació, lliurant maquinària de jardineria.

Greencut és una marca especialitzada en maquinària de jardí, bricolatge i taller, i forma part de l’empresa de comerç electrònic Prat Brands, situada al polígon de Valls. Llegir més

Col·laboració estratègica entre Xarxa Santa Tecla i Fundalis per contribuir a la millora dels serveis socials al territori

Sinergies per donar suport a col·lectius vulnerables, en situació de risc o d’exclusió sociolaboral al Tarragonès i Baix Penedès

La Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla i l’Associació Fundalis, grup format per la Fundació Santa Teresa del VendrellFundació Onada de Tarragona i Fundació Ginac de Valls, sumen esforços per contribuir a la millora del serveis socials al territori, treballant plegats per analitzar les necessitats socials del territori i desenvolupar serveis, especialment els destinats a facilitar la inserció sociolaboral i el benestar de col·lectius vulnerables, com ara la joventut en risc d’exclusió, les persones amb dependència i les persones amb discapacitat i/o trastorns mentals. Llegir més

No m’esperava que em truquessin tan aviat

Després de fer el curs d’atenció al client del programa Incorpora de la Fundació la Caixa a la Fundació Onada, la Susana va realitzar pràctiques a la ITV de Tarragona. “Jo ja havia treballat anteriorment en atenció al client. Mentre buscava feina vaig veure el curs de la Fundació Onada i em vaig apuntar per perfeccionar el que ja sabia, aprendre més i adquirir nous coneixements.” Llegir més

En los tiempos difíciles hay que ser lo suficientemente hábil para reciclarse.

Tras el curso de atención al cliente de la Fundación Onada, y con el apoyo del programa Incorpora de la Fundació “la Caixa”, Bárbara ha finalizado sus prácticas laborales en Monceau Fleurs Tarragona, una floristería con más de 165 establecimientos en todo el mundo. Llegir més

En Bauhaus “el aprendizaje es recíproco, cada alumno/a en prácticas nos deja su granito de arena”.

Ángela ha finalizado su curso de Atención al Cliente con la Fundación Onada, y también su período de prácticas en BAUHAUS Tarragona.  “Al principio las prácticas asustan un poco, porque no sabes cómo lo vas a hacer, si las tareas van a ser complicadas o cómo te van a valorar. Luego ves que los compañeros son muy majos. El ambiente es muy bueno y se llevan muy bien todos. He tenido una compañera, Lorena, que me lo ha explicado todo muy bien. He aprendido a tratar a la gente, por ejemplo cuando algún cliente se pone impaciente o se enfada y tienes que ayudarle a encontrar lo que busca, siempre manteniendo la calma”. Llegir més

“Ha estat una oportunitat molt gran que m’han obert les ganes per a una feina nova”

La Sara és estudiant del curs d’Atenció al Client i a la persona de la Fundació Onada, i acaba de finalitzar les seves practiques amb el Grup Ecologista de Tarragona i l’Ebre – Ecologistes en Acció a la seva seu a Cal Bofill, a Torredembarra. Llegir més