Voluntariat en solidaritat amb les riuades a la conca del riu Francolí

En solidaritat amb les víctimes de les passades inundacions del riu Francolí, i amb els pobles que han patit tantes destrosses arrel dels aiguats i del creixement del cabal del riu, la Fundació Onada ha organitzat una acció de voluntariat per rehabilitar la zona del Parc Francolí, que també ha patit les conseqüències de les inundacions.
A la jornada s’uneixen l’empresa Bic Graphic, en la setmana del voluntariat corporatiu i voluntaris del Programa Singulars de l’Ajuntament de Tarragona.

El Francolí és un parc de més 12,5 hectàrees, un dels pulmons més importants de la ciutat de Tarragona i un espai excel·lent pel lleure.
La Fundació Onada se n’ocupa de la gestió, fruït de la col·laboració amb l’Ajuntament de Tarragona, aportant valor al municipi i als seus ciutadans i visitants. El projecte social de la Fundació Onada promou la inserció laboral de persones amb discapacitat i/o trastorn mental i el desenvolupament sostenible d’aquest espai, on la convivència, la participació, la solidaritat i la innovació es posen al servei de les persones.

Durant els darrers aiguats caiguts a Catalunya i especialment a la conca del Francolí, el parc ha sofert inundacions i destrosses que requereixen una important intervenció. La col·laboració de les persones del Centre Ocupacional de la Fundació Onada, juntament amb els treballadors/es habituals del Centre Especial de Treball i el suport del voluntariat de Bic Graphic i del programa Singulars de l’Ajuntament de Tarragona, permetran tornar el parc a la seva normalitat i a prevenir noves destrosses en futures crescudes del riu.

Fotos i videos a: