Projectes Territorials Integrals

En els projectes territorials integrats, persones de diferents col·lectius d’un mateix territori comparteixen serveis i activitats.

El projecte social de la gestió del Parc del Francolí és un projecte que promou la inserció laboral de persones amb discapacitat i/o trastorn mental, la cohesió social i el desenvolupament sostenible d’aquest espai, on la convivència, la participació, la solidaritat i la innovació es posen al servei de les persones.

El Francolí és un parc de més 12,5 hectàrees, al costat de la llera del riu, un dels pulmons més importants de la ciutat i un espai excel·lent pel lleure de les persones que viuen o visiten Tarragona. Per a la Fundació Onada, és també un projecte que neix fruït de la col·laboració amb l’Ajuntament per millorar les condicions del Parc, desenvolupant noves propostes que permetin crear ocupació per a les persones amb discapacitat i/o trastorn mental, aportant valor al municipi de Tarragona i als seus ciutadans. Un exemple n’és la gestió del xiringuito que dóna vida al parc, que permet llogar un espai amb carpes per a festes, celebracions, curses i moltíssimes activitats.

Informació, horaris i reserves a onada@fundacioonada.org i a www.facebook.com/ParcFrancoli.