Els projectes territorials integrats són espais de creació d’ocupació i d’integració social, on persones de diferents col·lectius comparteixen serveis i activitats.

El projecte social del Parc del Francolí promou la inserció laboral de persones amb discapacitat i/o trastorn mental, la cohesió social i el desenvolupament sostenible d’aquest espai, on la convivència, la participació, la solidaritat i la innovació es posen al servei de les persones.

El Francolí és un parc de més 12,5 hectàrees, al costat de la llera del riu, un dels pulmons més importants de la ciutat i un espai excel·lent pel lleure de les persones que viuen o visiten Tarragona. Per a la Fundació Onada, és també un projecte que neix fruït de la col·laboració amb l’Ajuntament  de Tarragona per millorar les condicions del Parc, desenvolupant noves propostes que permetin crear ocupació per a les persones amb discapacitat i/o trastorn mental, aportant valor al municipi de Tarragona i als seus ciutadans. Un exemple n’és la gestió del xiringuito que dóna vida al parc, que permet llogar un espai amb carpes per a festes, celebracions, curses i moltíssimes activitats.

Informació, horaris i reserves al 608 23 75 39 i a www.facebook.com/ParcFrancoli

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El programa de TVE, España Directo, s’ha fet ressò del projecte del Parc del Francolí a Tarragona, un projecte territorial integrat que dóna feina al Centre Especial de Treball de la Fundació Onada.

El Parc del Francolí a España Directo

El programa de TVE, España Directo, s'ha fet ressò del projecte del Parc del Francolí a Tarragona, un projecte territorial integrat que dóna feina al Centre Especial de Treball de la Fundació Onada.

Publicada por Parc del Francolí en Miércoles, 14 de febrero de 2018

Hi trobareu diferents jocs infantils com el vaixell pirata, taules de pícnic, fonts, zones per a espectacles i activitats diverses, pistes esportives de bàsquet, futbol, ping-pong, trial, skate i molts camins per passejar, anar en bici…